top of page

E-waste race gewonnen !!

  • 31 mrt 2022
  • 1 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 15 sep 2024


Marlies en haar klasgenoten van gr. 7 & 8 van Qworzo Woldendorp hebben de E-Waste race gewonnen πŸ₯‡ πŸ₯³ en gaan op reis naar NEMO in Amsterdam ‼️

Het is echt overweldigend hoeveel er in gezameld is 😁 .. Voor iedereen die apparaten heeft ingeleverd.. Enorm bedankt πŸ€©πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»β€ΌοΈ

Β 
Β 
Β 

Opmerkingen


bottom of page