E-waste race gewonnen !!
- 31 mrt 2022
- 1 minuten om te lezen
Bijgewerkt op: 15 sep 2024

Marlies en haar klasgenoten van gr. 7 & 8 van Qworzo Woldendorp hebben de E-Waste race gewonnen π₯ π₯³ en gaan op reis naar NEMO in Amsterdam βΌοΈ
Het is echt overweldigend hoeveel er in gezameld is π .. Voor iedereen die apparaten heeft ingeleverd.. Enorm bedankt π€©ππ»ππ»βΌοΈ




Opmerkingen